söndag 23 september 2012

Bieffe MC-stövlar säljes, storlek ca 42

[UPDATE 2013-08-28 Sålda på TRADERA, ej till salu längre!]

Motorcykeln är såld så nu säljer jag iväg mina Mcstövlar. Jag tycker skicket är helt ok. Bra kvalitet känns det som, jag har varit mycket nöjd med dessa stövlar.

Storleken är runt 42 (som är min storlek).

Se bilder

Jag vet inte vad som är ett rimligt pris. Minst 400:- annars kan jag lika gärna behålla dom. Stövlarna finns i Västerås.

maila: pher (at) hotmail.com
eller ring: 021-4401659 vid intresse.


Bieffe MC-Stövlar i skinn, bra skick säljes
Sköna skinnstövlar med sexiga nitar :) Dragkedja i inre sidan plus karborreband som täcker dragkedjan


Mcstövlar till motorcykelkläder, Bieffe är märket, storlek 42
Mc skor från sidan, Svartvita med mindre klack.


Välanvända, men i bra skick.  Se bilder, här från andra sidan. Bieffe Mc stövlar till salu, säljes
Välanvända, men i bra skick.  Se bilder, här från andra sidan. Bieffe Mc stövlar till salu, säljes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar