söndag 23 september 2012

Klockor: SilverTab kedjeklocka och Breitling kopia plus gammalt glasögonfodral och glasögon säljes. Ej testade

[EDIT 2012-10-12, SÅLT PÅ AUKTION FÖR EN SPOTTSTYVER]


Till Salu:

SilverTab klockan köpte jag på en auktion, jag vet inte om den fungerar då jag aldrig satt i ett nytt batteri i den. Riktigt Snygg kedjeklocka med skinnfodral.

Breitling klocka ska vara ett kopia sas det när jag köpte den. Snygg, men armbandet behövs ses över, vet ej om komplett. Klockan fungerade för en massa år sen, men nu okänt skick.

maila pher_ (at) hotmail.com (japp inkl understreck)
eller ring 021-440 16 59

Glasögonfodralet vet jag ingenting om, fått ärva av min morfar och mormor. Finns några smala gamla glasögon i fodralet också.

Pris: BUD!

Se bilder för mer info:


Klockor: SilverTab med kedja och fodral. Breitlingkopia med paj armband
Klockor: SilverTab med kedja och fodral. Breitlingkopia med paj armband


Gammalt fint Glasögonfodral inkl. glasögon. Sen SilverTab klocka med kedja och en Breitlingklocka som sas vara en kopia vid köpetillfället.
Gammalt fint Glasögonfodral inkl. glasögon. Sen SilverTab klocka med kedja och en Breitlingklocka som sas vara en kopia vid köpetillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar