torsdag 24 januari 2013

KPC-3 Packet radio modem och Signalink SL1+ säljes

[UPDATE 2013-12-16 KPC3:an också SÅLD! Inget av detta finns således kvar!]

[EDIT: SIGNALINKEN ÄR SÅLD!]
[UPDATE 2013-12-01 KPC3 finns kvar, men lägger snart ut den på Tradera!!]

Säljer av lite digital radio, packet, psk 31 för amatörradio eller liknande. Signalink vet jag att jag kört på en Yaesu FT-857. Och jag tror även att KPC3 är körd på Yasuen. Minns jag rätt finns även kablage till en Icom IC-90.

Jag har också EPROM med programvara version 8.2 som medföljer. 5 st EPROM. Även programvaran i KPC-3an är uppdaterad från tidigare 5.1 till 8.2 som har mera funktioner (Minns inte riktigt vad som var skillnaden, men jag orkade tydligen uppgradera programvaran i alla fall.) Så det måste varit värt det!

Pris: Bud, men skambud svarar jag inte på. Kantronics KPC-3: Inte under 500 kr.

Signalinken: ej under 400 kr

Maila: pher_ (at) hotmail.com

Kantronics Packet Communicator (KPC3) och en signalink SL1+ säljes
Kantronics Packet Communicator (KPC3) och en signalink SL1+ säljes



KPC3 Kantronics inkl kablar. Här ovansidan
KPC3 Kantronics inkl kablar. Här ovansidan




KPC3 packet radiomodem

Manualer som medföljer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar