lördag 12 oktober 2013

Crescent 309 Competition ram Säljes

[2013-10-27 Ej till salu längre, blev tvungen att kasta den, sparade dock lite komponter ifrån den!]

Köpte denna Crescent 309 Competition i Märsta för några år sedan (när mitt cykelsamlande var i sitt esse). Jag har smörjt upp lager sen har den blivit stående. Jag har för många andra cyklar att använda.

Nu säljer jag iväg ramen!

Pris: ge rimligt bud. Jag är inte omöjlig. Maila pher_  (AT) hotmail.com

Ljusgrön Crescent 309 Compettion, Mangalloy 2001 ram. Hiten framgaffel. Allt orginal.
Ljusgrön Crescent 309 Compettion, Mangalloy 2001 ram. Hiten framgaffel. Allt orginal.

Ytterligare en bild. Hederliga växlar på ramen som "aldrig" strular till skillnad mot nyare skit som sitter i bromshandtagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar