måndag 16 februari 2015

ASICS GEL ARATA GORE-TEX Promenadskor säljes

[EDIT. SKORNA SÅLDA PÅ TRADERA FÖR 350 pix. EJ TILL SALU LÄNGRE!!]

Säljer mina Asics Gel Arata promenadskor. Dom är aningens för små för mig.Köpte dom själv på en rea för 800 kr (fanns inte storlek 42 kvar). Ordninarie prislapp var 1400-1500 kr. Det står storlek 41,5 men jag tycker nog mer att dom är storlek 41.

Det är Gore-tex med allt vad det innebär.

Har inte använt dom speciellt mycket, men dom är använda. Se bilder för att själv avgöra skick. Själv tycker jag dom är i bra skick.


Storlek: Euro 41,5, men snarare 41 skulle jag säga.. och annan information.
Bild på Asics skor ovanifrån.

Små reflexer på baksidan av skor. Gel IGS.

Som synes inte speciellt slitna på undersidan. 
ASICS GEL ARATA GORE-TEX
Promenadskor: ASICS GEL ARATA GORE-TEX

Sidobild från ena sidan så att du ska kunna avgöra skick.

Gott skick.

Sidobild från andra sidan så att du ska kunna avgöra skick.


Tänker mig ett pris på 375 kr. Bra pris!

Skorna finns i Västerås, men kan skickas. Då tillkommer frakt på ca 75 kr.

Maila pher_ (AT) hotmail.com eller ring vid intresse.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar