lördag 14 februari 2015

Bok till salu: Renewable Energy, Power for a sustainable future

[Ej till salu längre, tror jag rensat bort den, då jag inte hittade den vid en förfrågan]


Säljer min bok som haft i en kurs i förnyelsebar energi på högskolan.

Boken är på engelska och jag har gjort understrykningar i den. Jag vill också minnas att jag plastat in den så att den ska hålla längre, kan kolla.

Renewable Energy, Power for a sustainable future (second edition)

Av Godfrey Boyle

Innehåller lite av varje inom förnyelsebar energi. Helt klart läsvärd.

Pris: 150 kr

Finns för avhämtning i Västerås, kan skickas och då blir frakten ca 75 kr.

Maila: pher_  (at)  hotmail.com

Om du är intresserad att slå till.

Här lite bilder.


Renewable Energy Power for a sustainable future (second edition) Av Godfrey Boyle
Renewable Energy
Power for a sustainable future (second edition)
Av Godfrey Boyle

Texten är på engelska. Här hydroelectric plant.
Texten är på engelska. Här hydroelectric plant.

Baksidan på boken

Wind turbines, ett av innhållet.
Wind turbines, ett av innhållet.

innehåll 2

Innehåll 3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar