tisdag 21 juli 2015

Gamla slitna glasögon säljes


[EDIT 2015-09-20 EJ TILL SALU LÄNGRE! Lämnade till återvinning]


Testar och se om det finns något intresse för mina gamla brillor. 3 st brillor säljes. 1 st. Peak Performance, slitna i skalmarna, mörknar i solen och tror även det är blänkskydd på dem. Kostade 5000 kr på sin tid.

Styrka, se ungefär på receptet som står vid militärbrillorna! Du får dem billigt, du har inte så mycket att förlora..

Peak performance brillor för närsynta.
Peak performance brillor för närsynta.

Synsam Peak Performance glasögon
Receptet något starkare än det du ser på mina brillor som jag hade i lumpen nedan.

Peak Performance logo, den från Åre.
Slitna som sagt, tappat dem i mälaren, legat i dyngan på botten några dagar innan jag lyckades hitta dem igen. :)

Mina glasögon som staten gav mig när jag gjorde lumpen.Här syns recept på glasen.
Tåliga glasögon som jag hade när jag vindsurfade. Med remmar så de inte ramlar i sjön så lätt när du ramlar i.

Extra öga medföljer militärbrillorna.
Extra öga medföljer militärbrillorna.

Gamla slitna Lacoste glasögon. Gul sprayfärg på glasen. Går kanske att putsa bort?
Mina första glasögon. Lacoste, ja logon med den lilla alligatorn. :)  Slitna, och plasten vid näsan paj. Ganska svaga i styrka jämför med militärbrillorna.
Gul sprayfärg på glasen. Går kanske att putsa bort?


 Pris: Ge ett bud!

Minst 200-300 kr. Frakt 70 kr tillkommer om inte hämtas i Västerås.

Maila: pher_ (at) hotmail    punkt com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar