onsdag 5 september 2012

SÅLD!! Motorcykel: PBR ST 125 Monkey Bike R säljs på auktion nu på söndag!

EDIT: SÅLD på auktion!!

Jag lämnat min lilla motorcykel SKYTEAM PBR ST125 till en Auktionsbyrå här i Västerås. Tyvärr tar dom massa procent i provision, men det är bara att hålla tummarna att det finns folk som är intresserade.

Visst hade jag troligen tjänat mer på att sälja på blocket, men detta är enkelt och spar mig massa tid från spekulanter och däcksparkare.

Kolla in Effecta hemsida för mer information: http://www.byraneffecta.se/default.aspx

Visning förekommer tors, fre och ett par timmar innan auktionen startar 2012-09-09.

Nu söndagen den 9 september säljs denna skönhet (Monkey Bike kopia -R modellen) på Effecta Auktion här i Västerås. Utropsnummer 414

Se min tidigare annons för mer information!

EDIT 2012-09-09: Auktionen har nu varit, den gick för en spottstyver (5000 kr). Bara att gratulera, men rensningen måste fortsätta! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar