måndag 16 februari 2015

Hudvårdssprodukter säljes, Salvador Dali, Nivea For Men osv

[EDIT 2015-03-04. Hudvårdsprodukterna sålda på Tradera för 200 pix. EJ TILL SALU LÄNGRE!!]

Tänkte sälja av lite hudvårdsprodukter för huden och väldoftande. Jag kan väldigt lite om detta område, så fråga eller säg till om jag ska förtydliga något.

Grejerna är några år gamla, fått i present. US Sport flaskan är använd, men finns över hälften kvar. Den luktar rätt gott faktiskt. Salvador Dali vet vi ju luktar gott. Dom andra produkterna vet jag inget om, kräm och ansiktstvätt. Men fråga så kan jag läsa på förpackningarna om det inte framgår av bilderna.

Finns för avhämtning i Västerås. Kan skickas men då tillkommer en frakt på 80-90 kr.

Grejerna måste vara värt minst en femhundring, men jag säljer iväg paketet för 230 kr. Bara att slå till. Bra present kanske?

Maila: pher_   (at)    hotmail.com
(vid intresse)

Dessa produkter säljs alltså tillsammans. Oöppnad Salvadore Dali After shave,  använd US Sports After Shave Lotion (rakvatten) över hälften kvar.  Oöppnad förpackning Nivea for men ansiktstvätt, Nivea ansiktskräm för män. Använd US SPORTS
Dessa produkter säljs alltså tillsammans. Oöppnad Salvadore Dali After shave,
använd US Sports 
After Shave Lotion (rakvatten) över hälften kvar.
Oöppnad förpackning Nivea for men ansiktstvätt, Nivea ansiktskräm för män.

Använd US SPORTS 

Översiktsbild över vad som ingår.

Laguna Homme, Salvador Dalil Eae de toilette. Verkar kosta 349 kr på prisjakt. Bör vara oöppnad, minns inte att jag använt denna.
Laguna Homme, Salvador Dalil Eae de toilette. Verkar kosta 349 kr på prisjakt. Bör vara oöppnad, minns inte att jag använt denna.

Nivea Intensive Face Care Cream. Också oöppnade förpackningar. Nivea for men, se själva. Ena sidan av förpackningen.
Nivea Skin Essentials. Andra sidan av förpackningen
Nivea Skin Essentials. Andra sidan av förpackningen

Laguna Homme, Salvadore Dali,
Laguna Homme, Salvadore Dali, parfym finns till toppen, möjigen har några millimeter avdunstat. Vet ej hur fylld den ska vara. Men minns som sagt inte att jag använt denna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar