fredag 11 september 2020

Framklingor med vevarmar, trampor, cykelstöd, växelväljare Shimano 600 och v-bro

 Se bild vad som ingår i denna auktion. Jag har lite dålig koll vad dom är värda, men tänkte kolla intresset.


Säljer av cykeldelar som jag samlat på mig i mitt samlande av äldre cr-mo stålracers. Säljer allt i ett.

Två framklingor med vevarmare: Ena framklingar tror jag är ståldrev = bra för brukshojen då dom dreven håller betyligt längre än aluminium (men är tyngre).
Min bedömning är att dreven är i bra skick, cyklarna dom satt på var inte speciellt mkt använda.

Framklingorna har suttit på en Miyata One Hundred och Nishiki Shadow, båda damcyklar om jag minns rätt.  Tror vevarmarna är 170 resp 165 mm i längd. Se bilder!

Cykeltrampor (ett par) som suttit på en Crescent 309 competition, cykelstöd Pletcher fungerar fint. Shimano 600 växelreglage.

Några av grejerna är smutsiga och behövs göras rent. 

V-bromsarna är från äldre crmo mountainbikes.

Du hittar annons på Tradera!
https://www.tradera.com/item/343868/417489607/framklingor-med-vevarmar-trampor-cykelstod-vaxelvaljare-shimano-600-och-v-bro

Just nu finns grejerna i Västerås och kan hämtas där. Kan även tas med till Solna (Stockholm) om du vill hämta upp dem där.

Värt att veta: Ibland kan jag vara bortrest vilket innebär att du kan få vänta upp till någon vecka efter vunnen auktion.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar