lördag 27 november 2021

HP 49g+ miniräknare säljes

[Annonserar på annat ställe nu ] 


Säljer följande: Räknare HP 49g+

Köpte denna vetenskapliga räknare när jag pluggade på högskola/universitet. Det var den värsta räknaren som fanns då och jag hade grymt mycket nytta när jag pluggade matematiska grejer. Nu har du chansen. Vill minnas att jag betala typ 2400 kr då.

Fodralet är slitet och håller på att falla sönder. Men räknaren är i fint skick och fungerar fint. Se bilder.

Det här alltså en HP räknare och den är lite annorlunda än tex en Casio. Läs på vad du köper, men jag lovar att när man vant sig så är denna mycket bättre.

Manualen hittar jag inte på just nu, men dyker den upp så skickar jag med, annars får du ladda ner från nätet.

Drivs med AAA batteri.

Finns plats för SD kort och USB mini. Vet dock inte om nyare operativsystem stöder denna, som sagt läs på innan du bjuder.

Manual finns här:

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/bpia5323.pdf

----------- Bonus ------

Skickar med en Xiaomi Bluetooth Speaker mdz-26-da (6 W RMS, Battery 1500 mAh)

Du parar den med mobilen etc. Dock är språket/ljudet på kinesiska, men inte svårt att klura ut.

Du kan även sätta i ett SD kort med mp3 låtar om du inte vill streama.

Bruksslitage så som små repor, skavmärken, som sagt se bilder. Överlag i fint skick

OBS. Ibland kan jag vara bortrest några dagar, upp till en vecka, så du kan få vänta några dagar innan jag hinner skicka. Hör av dig om du vill veta exakt.

Pris 1300 kr plus frakt. Annonserar på flera ställen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar