torsdag 25 juli 2024

Giant Terrago MTB från 1997

Säljer av från min cykelsamling. Giant Terrago från jag tror 1997. Jag är andra ägaren.

 Fin 4130 stålram, chromoly. Giant Double Butted. Lätt ram. Ramstorlek, se bild. Framgaffel även den 4130 stål.

Växlar Gripshift (man vrider på handtag)

Fungerande cykel. Fungerade fint när jag provcyklade när jag köpte den. Nu har den stått några år och jag har inte provcyklat. Smorde upp hjullager när jag köpt den. Däcken håller luft.

Kan tänka mig att byta mot liknande stålram fast större storlek.

Säljer för den är lite för liten för min längd, 178 cm.

Bygellås fäste och lås / wire medföljer INTE köpet! 

Shimano Deore LX bakväxel.

Repor finns, se bilder noggrant innan du slår till.

Annonserar på flera ställen.

Om annons kvar = finns kvar, du behöver inte fråga om det.

Pris 1900 kr.

Prutare och "sista pris kompis" gör sig icke besvär. 

OBS! Skickar ej, endast avhämtning i Västerås är det som gäller. Annonserar även på andra ställen.

OBS! Ibland kan jag vara bortrest och det kan då dröja några dagar innan cykeln kan lämnas. Skicka meddelande för mer aktuell planering.

Betalning sker till mitt konto inom 5 dagar från avslut. Du kan lita på att du får cykeln hämtad/levererad, se mina tidigare omdömen.

Seriöst intresserad? Maila:   pher_        @      hotmail.com












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar